Pagina's

18 november 2013

Monday Song #11: Elements

De tekst is voor mij veelal een belangrijk deel van een nummer, maar soms, zo af en toe, wil ik even geen enkel begrijpelijk woord meer horen en enkel alleen muziek. De Monday Song van deze week is Elements van Lindsey Stirling. Lindsey Stirling is een jonge violiste en heb je al voorbij kunnen zien komen in de Cover Fight #3. Elements is een van haar eigen nummers. Lindsey combineert het klassieke geluid van de viool met moderne dubstep ritmes. Mocht dat nou net niet jouw smaak zijn, check dan in ieder geval de orkestrale versie van dit nummer uit!

Klik hier als je de video niet kan zien.
Luister jij wel eens muziek zonder zang?

1 opmerking:

  1. Ik heb precies hetzelfde! De tekst vind ik ook altijd erg belangrijk van een nummer. Maar zelf ben ik ook een groot fan van Lindsey Stirling! Ik vind haar echt geweldig! Ik heb vaak haar muziek opstaan als ik aan het lezen ben. Ik vind vooral Shadows echt heel erg goed :D

    BeantwoordenVerwijderen